Pagina's

zondag 23 september 2012

Dutch Canary

Pfff hij is af.
Deze heeft me wel wat kopzorgen gebracht.
Vol enthousiasme had ik de dutch Canary aangevraagd, met het idee "dat doe ik wel even"
Nou "even niet" dus.
De eerste had ik vrolijk in rood/wit/blauw/oranje gekleurd

Vervolgens heeft hij een week ofzo op tafel gelegen. Het was hem niet, het voegde niet en het voelde niet goed.
Toen eerst maar eens de regels nog eens doorgelezen, moest het nu echt Nederlandse kleuren ofzo zijn, wat stond er ook al weer precies?
"We willen ook graag dat je er een kaart meemaakt met de opdracht: kleur ons Hollandse meisje in met een Nederlandse klederdracht naar keuze"
Ja, dus echt een Nederlandse klederdracht. Dus opzoek op internet.
De klederdracht van de plaats waar ik in woon (met mijn moeder tussen deze dames)
Dat is het dus ook niet, te somber.
Nederlands bekendste klederdracht dan maar:
Dat is het ook niet.
Uiteindelijk deze meisjes gevonden:
Kijk, dat lijkt er meer op.
En dat is dan dus deze kaart geworden:
Het was een zware bevalling, maar ben uiteindelijk redelijk tevreden met het resultaat. Rechts bovenin kan ik nog een tekst kwijt, maar weet nog niet voor welke gelegenheid ik hem ga gebruiken, dus dat heb ik nog even niet gedaan. Hij kan voor Beterschap, Zo maar, Groetjes en nog veel meer doeleinden.

Ik ga deze kaart mee laten doen bij de volgende challanges:
Het Canary Blog (uiteraard)
( http://hetcanaryblog.blogspot.nl/ )
Duimelot september: alles mag
( http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-september-2012.html )
The Sketchy Challanges # 32 want daar is de sketch van
( http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. mooi gedaan.
    Heb hem niet aangevraagd, vooral omdat bijna iedereen hem dan heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft wel wat langer geduurd dan anders voor jouw Janette,maar je kaart mag er zijn hoor ,ik vind hem prachtig geworden,mooi gekleurd ,lekker Hollands.Wat de tekst betreft wat denk je van groetjes uit Holland,toepasselijker kan bijna niet.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Janette,
    I don't understand Dutch, but it's true that a picture can tell more than 1000 words. Great to see the traditional dresses; this image is just too sweet and so is your card. Thanks for playing with the Sketchy Girls.


    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen