Pagina's

maandag 31 december 2012

3 keer is scheepsrecht

Daar Mr. Mojo op vakantie lijkt te zijn, zat ik lekker op internet te neuzen op zoek naar een kaartje om "te liften". Ik kwam dit kaartje tegen op de site van Pauline ( http://passionforpapercraft.blogspot.nl/ ).

En ik dacht, appeltje eitje. (ik weet het, dat moet je ook gewoon NIET denken). Een bomenstempel heb ik dacht ik (bleek later toevallig precies dezelfde stempel van Penny Black te zijn), en de kleuren Tumled Glass, Faded Jeans en Chipped Sapphire van Distress inkt ook.
Tevens heeft Pauline nog glamour dust gebruikt, dat heb ik niet, maar dat mag de pret niet drukken.
Dus poging 1:
Dat is dus veel te donker.
Poging 2:
Dat ziet er beter uit, alleen werd weer even bevestigd dat je met Distress inkt geen tekst stempels moet zetten.
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden:


Fijne jaarwisseling!!


1 opmerking: