Pagina's

zondag 17 maart 2013

What a beautiful day

Met het zonnetje op mijn hobbytafel kon ik weinig anders dan een voorjaars kaartje maken :-)
Het is alleen zo jammer dat de kleuren op de foto soms zo heel anders over komen. In het echt passen de kleuren veel meer bij elkaar.

De stempel is van Tina Wenke.
Het papier en de tekststempel zaten in een cardkit van Simon Says.
Het lint en de dewdrops komen bij The Ribbon Girls vandaan.
Verder ingekleurd met Aquamarkers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:
Kleurenfestijn: maart: lente/voorjaar
( http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/ )
The Ribbon Girls: march colour challenge: green and white
( http://ribbongirls.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik vind hem superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super schattig uit. Hier hoorden we vandaag ook de vogeltjes fluiten en ik word daar vrolijk van. Zou er dan toch lente op komst zijn?
    Nog een fijne zondagavond.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig lief kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind de
    stempel heel erg mooi en super kleuren !

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card - thanks for joining in with the Ribbon Girl Green and White Colour challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen