Pagina's

maandag 13 mei 2013

Be Happy

Gister maar weer eens een meisjeskaart gemaakt.
De Sarah Kay stempel is dacht ik van Stampavie, maar dat weet ik niet zeker (ik ben niet zo goed in het noteren van dat soort dingen)
Papier is uit een CardKit van Simon Says Stamps.
Lintje en bloemetje van The Ribbon Girls.
Ingekleur met Distress Inktpads en Aquamarkers.
Nog een paar pareltjes en een tekststickertje.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Sweet Sketch Wednesday: # 205
( http://sweetsketchwednesday.blogspot.nl/ )

Oeps, ik zie in de regels staan dat ik de sketch nog moet toevoegen:

 
En ik heb hem dan een kwartslag gedraaid :-)

6 opmerkingen:

  1. Beautiful soft color scheme. I love this image. It is one of my favorites. You ahve done a beautiful job coloring it up. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet and I love the pretty pink bow! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card. Love the sweet image and your great pick of papers. Thanks for joining us at SSW.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh how absolutely darling! Soft and sweet!! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a pretty card, love this image and your pretty pastel design papers and your wonderful bow embellishment. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen