Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Dansen in de regen

Een Cas kaart gemaakt.
De tekststempel had ik gekocht bij Elke Verschooten toen ik een weekendje in Antwerpen was.
En toen ik aan het rondneuzen was tussen de stempels van CC Design en deze schattige eendjes zag wist ik dat ze bij elkaar hoorden :-)
Maar Mr. Mojo is denk ik een wereldreis aan het maken, dus kon ik alleen een CAS-kaartje verzinnen. Nu hij klaar is ben ik niet echt ontevreden.
Oh ja, gestempeld op fluweelkarton en gekleurd met Copic Markers :-)

2 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit die twee eendjes!! Een schattig kaartje. Heb jij je kistje/tasje al af? Ik wilde het meisje in de stoel erop doen, maar de afbeelding is te groot voor op die bruine tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart Janette!
    Fijn weekend en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen