Pagina's

zondag 30 november 2014

Hello

Geen bal op de televisie gisteravond, dus lekker aan de knutsel gegaan.
Nadat ik de vlinders had uitgestanst heb ik ze gekleurd met Distress inkt, toen een laagje Wink of Stella eroverheen en tot slot een laagje Glossy Accents. Het "gat" van de opening in dezelfde kleur gekleurd. Hierna de vlinders erin teruggeplaatst.
De tekst Hello is eigenlijk een tekst in een tekstballon, maar die heb ik eraf gesneden. Ik heb hem 2 keer uitgestanst en op elkaar geplakt. Gekleurd met Copic Markers en toen nog een vleugje Wink of Stella en op de kaart geplakt.
Ik denk dat beide stansen van Memory Box zijn, maar dat weet ik niet zeker.

1 opmerking:

  1. Schitterend en zo lekker vrolijk!! Ik kijk op zaterdagavond altijd naar Canvas, want daar hebben ze detectives en daar hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen