Pagina's

vrijdag 26 december 2014

Superdag

Deze kaart heeft een prijs gewonnen bij de challenge Kleuren met Potloden!!!

Een easelkaart met potloden vandaag.
Gister had ik gezellig met mijn moeder een knutseldag. Zij wilde ook eens kijken of ze het inkleuren van stempels leuk vond. Het enige wat ik op dat moment echter voor handen had waren stempels op Copic papier en potloden van de Hema. Wel nog een doezelaar en wat reukloze terpetine gevonden. Verre van ideaal dus. 
Ik ben dus aangenaam verrast met dit resultaat :-), zo aangenaam dat de ingekleurde afbeelding het tot een kaart heeft gehaald en niet in de prullenbak is beland! (en ja ik weet dat het plaatje er scheef op zit, maar ik wilde de puntjes perse precies op de kleurovergang)
Het plaatje is een Digi van Mo Manning.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Kleuren met potloden: Easelkaart

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een super kaartje geworden dan janette, leuk dat je meedoet met de challenge bij kleuren met potloden succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Janette! Geweldig mooie stempel!!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen