Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Hartelijk Gefeliciteerd

De kaart is op de bestemming aangekomen, dus ik kan hem nu laten zien.
De vlinder is een sticker van Elisabeth Craft Design. Deze heb ik op dubbelzijdige plakvellen (ook van ECD) geplakt en daarna glitter erop gestrooid. De kleur heb ik aangebracht met Chameleon Markers.
De stans van het weefvlak van Creative Expressions. Merk van de stans waar ik de rand mee gemaakt heb weet ik niet. De takjes onder de bloemen zijn volgens mij ook van Creative Expressions. Het papier van het weefvlak komt uit een paperpad van Craft&You.
De bloemetjes en het visnetlint komt bij Doe@Ding vandaan.

4 opmerkingen:

  1. Jij kan ook echt overal mee kleuren hè Janette hihi ^.^ Ik blijf het knap vinden. En deze is dan ook weer super gaaf geworden!

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is zo schitterend, want hij staat hier te pronken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel anders, maar ook weer een prachtige kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart met een heel mooi design! Heel origineel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen