Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Herfst elfje

En hoewel de zomer weer terug keert naar ons land, heb ik een herfstkaart gemaakt vanavond.
De stempel is van Mo Manning en die heb ik ingekleurd met Derwent Inktense potloden. En dat is toch nog wel een vak apart hoor, die aquarel potloden. Mijn kwastje is of te droog, of te nat. Maar ik leer en ik vind het leuk om te doen (en dat is het belangrijkste). Alleen haar vleugeltjes waren een beetje mislukt vandaar dat ik er een laag stickels overheen heb gedaan. En ongeduldig als ik ben was dat nog niet goed droog bij het maken van de foto, dus ik hoop dat dat er morgen beter uitziet :-)
Het papier en de paddenstoelen stans zijn van Craft Emotions. De ronde stans is van MFT en de grote vierkante stans is van Go Kreate.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Mo's Challenge: #254 Anything goes
http://mosdigitalchallenge.blogspot.nl/ )

1 opmerking:

  1. So many wonderful woodsy elements to add to the character of the fairy. Totally love those adorable mushrooms. Beautiful coloring skills. Thanks so much for joining us for the challenge at Mo's!

    BeantwoordenVerwijderen