Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Kleurtechniekjes

Vandaag had ik bij Doe@Ding een workshopdag met kleurtechnieken.
Het beertje heb ik onder leiding van Gretha Bakker met Sennelier ingekleurd en dan natuurlijk volgens haar ondertussen beroemde "stippeltechniek".
Het kaartje waar het beertje op zit was het projectje van Angela van Dorp.
Het muisje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden onder leiding van Christa Knegt. Die ga ik van de week nog op een kaartje verwerken.
En tot slot heb ik de paradijsvogels ingekleurd met "Magicals" onder leiding van Wenda Overweg.
Al met al weer leuke dingen bij geleerd en een heerlijke dag gehad.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me zeker een heerlijke dag !!!
    Veel geleerd !
    Zie je kaartje komen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben op weg naar huis na dezelfde workshop. Jammer dat ik niet wist wie je was!
    Vond het ook een prachtige en leerrijke dag.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen