Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Vandaag is jullie dag

Vanavond heb ik op verzoek nog snel een kaart voor een trouwdag gemaakt.
Een van mijn collega's kwam vanmiddag naar me toe met de vraag of ik vanavond tijd had om nog even een trouwkaart te maken. Hij moest hem morgen meenemen. Het ging om een homo-stel en ze hadden als thema "a touch of pink". Mijn hersenen gingen gelijk als een razende te keer, roze ok, trouwkaart lukt ook nog wel, maar dan iets wat voor toepassing is voor een homo-stel. Tjee, dat wordt toch even moeilijk. Dus eerst maar geïnformeerd of het een sjieke kaart moest zijn of een "over de top" (een Gerard Joling kaart zeg maar). Nou het moest een over de top worden.
Gelukkig vond ik op internet bij Just Inklined een leuke Digi-stamp die ik kon gebruiken.
Het papier is uit de Doe@Kit (Authentique). De strikken heb ik van mijn verjaardagskado-verpakking (sorry Marlous) gesloopt. De harten spelden zaten ook in de Doe@Kit en ik had er ook nog een paar in de voorraadkast. De hartenstans van de stempel is van Little B, de harten collage is een stans van Crealies, de tekststempels zijn ook van Crealies. En de XXX-jes is een stans van Die'sire. Het bruine vierkantje dat er onder ligt is een doosje dat ik erbij heb gemaakt in plaats van een envelop.

1 opmerking:

  1. Hoi Janette,
    Je kaartje is prachtig, geweldige strik en de stempel is echt perfect.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen