Pagina's

vrijdag 15 april 2016

Een mooie dag toegewenst

Vandaag een stempelkaart afgemaakt waar ik van de week aan begonnen was.
Deze keer de Peony Bouquet van Altenew gebruikt en ook de inkten van Altenew. Ik heb de bloemen gestempeld, daarna uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
De achtergrond is gemaakt met een embossingfolder van WeR memory keepers.
De tekst stempel is van Crealies en die heb ik uitgestanst met een stansje van een blueprint set van MFT.
Verder nog een paar pailletjes gestrooid. En ik dacht dat het leuk zou zijn om in het hartje van het pailletje een druppel uit een Nuvo flesje te doen, alleen is het niet een mooi bolletje geworden maar is hij ingezakt. Beetje jammer.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige bloem, hij springt er helemaal uit! De achtergrond is ook heel mooi. En ja, de laatste druppel kan soms net teveel zijn. Ik weet nog dat ik jaren geleden bij een kaart die zo goed als klaar was, nog wat rode liquid pearl wilde toevoegen en het tuitje een beetje verstopt zat (tot het ineens los kwam) ;-(

    Fijn weekend en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my Janette, you knocked this one outta the park. Gorgeous floral!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very pretty card. thanks for the eye candy

    BeantwoordenVerwijderen