Pagina's

maandag 6 juni 2016

Mijnheer en mevrouw

Vanavond een stempelkaartje gemaakt.
Over een paar weken gaat er een collega van me trouwen. Hij komt in de pauze altijd heel belangstellend bij me kijken als ik zit te kleuren (of hij speelt het heel goed, dat kan natuurlijk ook). Dus moest ik natuurlijk wel een kaartje voor hem knutselen. Zijn kaart zag er heel strak en modern uit met op de voorkant Mr & Mrs en dan zijn achternaam.
Op het blog van Therese Calvird heb ik het voorbeeld van deze kaart gezien. Ik heb er een klein laagje "a la Janette" overheen gegoten ☺
Ik heb heel licht grijze cardstock genomen en de nieuwe Dahlia Blossoms stempel van Altenew. Van die stempel heb ik de accentstempels gebruikt en met een lichte grijze inkt van MFT het hele achtergrondpapiertje vol gestempeld zodat je eigenlijk een soort Design papier krijgt.
Toen van de nieuwe stempelset van Els Brigé de mijnheer en mevrouw met versamark gestempeld en bestrooid met Liquid Platinum Embossingpoeder van Ranger. Ook op een strook restpapier heb ik een bijpassend strookje Platinum gemaakt. Het grijze paneel 1 cm smaller gemaakt en verhoogd op de kaart geplakt. Tot slot nog een paar pailletjes erbij.
En aan de binnenkant ook nog een tekst (van Els Brigé) met grijze Versafine gestempeld.

1 opmerking: