Pagina's

zondag 3 juli 2016

Ecoline Brush Pen's -deel 2-

Vandaag ben ik weer verder gegaan met het spelen met Ecoline Brush Pen's.
Bij deze eerste twee kaarten heb ik de Ecoline aangebracht op een vel Mica. Hierna met een mister wat water erover gesproeid en afgedrukt op aqarelpapier van Cotman. Het paneel uitgestanst met een stans van MFT (blueprints 27). En ik kan niet handletteren (of hoe dat ook heet), maar gelukkig heb je ook stempels waardoor het net lijkt of je dat wel kan ☺. Deze zijn ook van MFT.
Bij deze kaart heb ik de Gelli-plate tevoorschijn gehaald. Ik heb even moeten zoeken naar de kleurtjes die ik kon gebruiken, want lichte kleuren pakt hij niet goed. Met de pen de Ecoline aangebracht op de Gelli-plate, uitgerold en daarna een stencil van Crealies erover heen.
Toen hij goed droog was accenten aangebracht met een Signo Uni-ball pigment pen en Derwent Inktense potloden. Tekst stempel is van Marianne Design.
Toen heb ik de Layering stempels van Hero Arts (Large Orchid) gestempeld, gedeeltelijk rechtstreeks op de kaart en gedeeltelijk op een apart blaadje, uitgeknipt en met Foam-tape op de kaart geplakt.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Janette, wat is het toch leuk om met nieuwe spulletjes aan de slag te gaan hè? Je kaarten hieronder ook nog bewonderd, mooie heldere kleuren zijn het. Ik vind de achtergrond die je met de gelliplate en de ecoline-pennen gemaakt hebt super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel leuk om over al je experimenten te lezen en de resultaten te zien!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love these cards.
    The floral one is so pretty... that flower against the white is very striking.

    BeantwoordenVerwijderen