Pagina's

vrijdag 2 september 2016

Happy Holidays

Vandaag heb ik eindelijk eens een kerstkaartje gemaakt.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik lijk dit jaar wel geen puf te hebben voor kerstkaarten. Normaal begin ik in maart al met de eerste kaarten, maar dit jaar.......
Ik blijf het maar uitstellen. Ik geloof dat dit mijn 3e is voor dit jaar. Als dat zo door gaat heb ik strakjes geloof ik een beetje een probleem (of iedereen krijgt een gekocht kaartje, dat kan ook)
Anniehoe, de mooie hulst-tak is van Hero Arts, het schattige rendiertje is van Art Impressions, de tekst-stempel van MFT en de gebruikte stansen ook van MFT. Over de tekst-label en de belletjes van Rudolf zit nog Wink of Stella voor de glim en de pailletjes komen uit zo'n assorti zakje van Neat & Tangled.
Ik heb deze ronde gekleurd met Copic Markers.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Janette. Mooi hoe de stempels over het frame doorlopen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wel meteen een hele mooi !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Janette! Bij mij schiet het ook voor geen meter op dit jaar met de kerstkaarten.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen