Pagina's

vrijdag 14 oktober 2016

Rudolf

Eindelijk weer eens een kerstkaart gemaakt. Ohhh mennn ik heb strakjes echt een probleem. Het loopt voor geen kant met mijn kerstkaarten dit jaar. Maar, vandaag heb ik er weer eentje af.
Het model van de kaart ben ik al diverse keren tegen gekomen op internet en hij heet geloof ik een dubble Z fold card.
Het schattige stempeltje is van C.C. Designs en heb ik deze keer ingekleurd met Copic Markers. Daarna uitgeknipt en met foam verhoogd opgeplakt.
Het papier is van Studio Light.
De tekst-stempel aan de binnenkant is van Marianne Design.
Verder nog Glossy Accents om het neusje te laten glimmen en hier en daar een paar druppels uit een flesje Nuvo Chrystal Drops.

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, inderdaad een heel leuk model en wat is je Bambi mooi gekleurd! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is wel heel erg mooi. Prachtig model en ook nog eens voorzien van een heel mooi ingekleurde bambi. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen