Pagina's

zondag 19 februari 2017

Gefeliciteerd

Gister heb ik 2 mannenkaarten gemaakt.


Aankomende dinsdag is namelijk de Hummy van mijn vriendinnetje jarig. Ik vroeg hem of hij nog wensen had voor zijn verjaardag waarop je dan zo'n lekker antwoord krijgt van: "Mwha doen maar een bon ofzo". Daar kan je dus zo heerlijk niks mee.
Dussss Misty tevoorschijn, stempel van Els Brigé, ideetje van Ilina gezien op You Tube, de Memento inktjes erbij en de nieuwe Creative Corners van de Misty uitproberen 😁😉.
En omdat ik toch met de Misty in de weer was heb ik er gelijk maar 2 gemaakt, dan ben ik voor de volgende mannen-verjaardag ook weer klaar.
Ik heb 1x de tekst in een kleur gestempeld en de rest van de teksten in grijs. Hierna een strookje van mijn Neenah papier afgesneden. Een apart strookje Neenah papier met dezelfde kleur als de tekst met de inktpad gekleurd en op de kaart geplakt. De gestempelde kaart met foamtape verhoogd erop geplakt. Toen de tekst nog een keer in kleur gestempeld en met de stans uitgestanst en ook weer met foamtape verhoogd opgeplakt. Eronder nog een "bosje" touw gevouwen.
Om het af te maken heb ik er uit de flesjes van 28 Lilac Lane nog bijpassende knoopjes gezocht en erbij geplakt.
(kado-kaart aan de binnenkant, doosje zelfgemaakte fudge erbij en ik kan met goed fatsoen naar de verjaardag dinsdag 😄)

1 opmerking:

  1. Janette, ik vind dit een top kaart !!!!!
    Ga dit zeker onthouden !!!!!!
    De jarige zal het zeker waarderen !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen