Pagina's

woensdag 24 januari 2018

Gewoon Zomaar

Vanavond heb ik gewoon lekker even zitten spelen.


Ik had deze stempel van Altenew (Blooming Bouquet) van de zomer al gestempeld op zwart cardstock en met Antiek Goud Embossing poeder bewerkt. En toen lag hij maar. Ik had een ander exemplaar geprobeerd met Metalic Waterverf te kleuren, maar dat vond ik niet mooi worden. Dus die is in de prullenbak verdwenen. En vanavond was ik eigenlijk aan het kijken wat het effect van de Ranger Letter It! Metalic Markers was op zwart papier en dat was eigenlijk wel heel erg mooi. Dus toen heb ik de bloem van Altenew er ook bijgezocht en met de Metalic Markers ingekleurd.
Tekst stempel van Coosa Crafts erbij (ook met goud embossingpoeder). Op een zwart Foamvelletje geplakt en dat weer op goud karton.
Eigenlijk best wel heeeeeeel erg veel goud voor iemand die niet van goud houdt, maar ik vind het resultaat erg leuk geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten