Pagina's

maandag 19 februari 2018

Happy Easter

En daar is de eerste Paaskaart 😃


Heerlijk na al dat Roze en Rood en alle hartjes, lekkere frisse voorjaarskleuren, bloemen en Paashaasjes. Ik hou ervan (maar ik hou van zoveel dingen 😉) en vooral de afwisseling tussen de verschillende soorten feestdagen. Want ondanks dat je misschien niets hebt met Valentijnsdag, of pasen of het voorjaar of noem maar op, het is wel altijd superleuk om een zelfgemaakt kaartje in de bus te vinden als je thuiskomt uit je werk.
Voor mijn eerste paaskaart dit jaar heb ik een afbeelding van Mo Manning genomen en ik heb haar ingekleurd met Copic Markers. De witte stipjes op haar rug en in haar staartje heb ik met een Gelpen gemaakt. Het papier is van Echo Park en het tekst-stempeltje is van Clearly Besotted. En uiteraard nog wat Nuvo Drops erbij.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met een schattige digi. Mooie frisse kleuren het papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan! Prachtig kaartje!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen