Pagina's

zondag 29 april 2018

Hi There

Hoog tijd om weer eens een rondje leuke post te versturen.


En die XL-washi tape van Altenew is daar uitermate geschikt voor. Deze blauwe heet Monochrome Washi Tape en is 4,5" breed.
Uit de kaarten met tekst-stansen de woorden gestanst. En bij mijn stansen hou ik nooit bij van wie ze zijn, dus dan moet ik altijd op mijn geheugen af gaan (of te wel: gokken). Ik weet in ieder geval een MFT en een Penny Black. De rechthoekstans met het stikrandje is in ieder geval wel van MFT 😊😉
Ik heb de woorden eerst uit de bovenlaag gestanst, toen nog 4x uit blauw/grijze cardstock, deze op elkaar geplakt en in het "gat" van het woord geplakt, ook de kleine stukjes van de O en de A enzo weer terug geplakt. En als laatste de bovenlaag weer terug geplakt. Pailletjes uit de voorraad kast erbij, en op de foto lijken ze fel blauw, maar in werkelijkheid zijn ze net als het papier blauw/grijs.

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig resultaat !
    Gaaf !
    Je hebt me weer op een ideetje gebracht !!!

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen