Pagina's

zondag 28 oktober 2018

Happy Christmas

Vandaag weer eens even heerlijk zitten kleuren.


Ik was eigenlijk druk bezig om mijn Copic Markers allemaal bij te vullen en goed schoon te maken voor mijn tripje naar Amerika (ik ga weer 4 dagen op kleurles tijdens het Copic Bootcamp in Phoenix met juf Jennifer Dove), maar ja, toen werd er gister een superleuk doosje van Doe@Ding bezorgd.
En toen kon ik het dus even niet laten om de schattige pinguins van de Sweet Holiday Penguins set van MFT in te kleuren, ik had mijn Copic Markers tenslotte toch allemaal vlakbij me 😊😉
Dus heb ik alle stempeltjes uit de set gekleurd, deze keer in de kleurtjes die bij dit design papier past uit een blokje van MFT. Bijpassen cardstock erbij gezocht en een beetje mix-and-match gedaan met de papiertjes en de letters (een stans van MFT). Vervolgens nog Wink of Stella over de letters en Nuvo Drops met de nieuwe kleurtjes erbij gedaan. Ik heb nu nog 2 ingekleurde Pinguins op mijn tafel liggen, nog even bedenken wat ik daarmee ga doen 😃

3 opmerkingen:

  1. Ze roepen ook echt "kleur mij in! kleur mij in...!" Begrijp heel goed dat je ze niet weg kon leggen hoor. Mooie kaarten heb je er weer mee gemaakt. Leuk vooruitzicht, Copic bootcamp , heel veel plezier! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf dat je weer naar Copic Bootcamp gaat Janette maar ik snap ook heel goed dat je deze droppies niet kon laten liggen ;p
    Het zijn twee mooie vrolijke kaarten geworden.
    Lieve groetjes Miranda (en veel plezier in Amerika)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !
    Heb even niet veel op blogs gekeken (lappenmand), maar ik voel me weer wat beter !
    Is bij jou weer veel te zien! Super gaaf !
    Heel veel plezier in Amerika!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen