Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Hello Spring

Deze kaart is in de Top 3 gekomen 😊

Ik ben gek op slimline kaarten en ik ben gek op bloemen op je kaart. Dus als ik dan een Challenge voorbij zie komen waar de opdracht "maak een Slimline kaart met bloemen erop"................


Ik ben begonnen om met de "Daisy Wreath" layering stencils van Pinkfresh Studios de bloemen te maken. Ik heb daarvoor van 4 verschillende kleurfamilies de 2 lichtste kleuren gebruikt. Daarna heb ik de Wreaths met de bijbehorende stans uit gestanst. En toen ben ik gaan knippen. Eerst de verbindingsstukjes ertussenuit die de Wreath een Wreath maken 😀. En toen nog hier en daar een klein bloemetje eraf omdat het dan beter paste (die bloemtjes kregen later uiteraard een plekje op een andere plaats). En toen ben ik gaan schuiven met mijn bloemen. Nadat het naar mijn zin lag heb ik er "Press and Seal" over gelegd zodat ik het in 1 geheel kon oppakken en omdraaien om er lijm op te toen.
Foamtape eronder en op donkergrijs gemat. Uit datzelfde donkergrijze cardstock heb ik 2x met de "Hello Spring" stans van The Greeting Farm de tekst gehaald, op elkaar geplakt en een dikke laag Glossy Accents erover.
Tot slot nog met 4 bijpassende kleurtjes Nuvo Dream Drops de plekjes op gevuld die er een beetje kaal uitzagen.

Deze kaart doet dus mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: #341 Maak een Slimline kaart met bloemen erop

6 opmerkingen:

  1. Al die bloemen: wat een werk. Maar het resultaat is echt heel mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bloemenweelde Janette! Ik wordt er helemaal blij van, echt prachtig gedaan! Leuk dat je meedoet met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan die achtergrond! Heel mooi resultaat, Jeanette. Ook qua kleur. Dat press and deal is handig spul, ik heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden in Nederland.
    Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een bloemenfeest heel erg mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren en wat een werk al die bloemen! Mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen