Pagina's

zondag 25 juli 2021

Platte-schudkaarten

Vandaag weer eens lekker aan het "uitproberen" geslagen.


Na de YouTube filmpjes van AmyR (Prairie Paper & Ink) en Nina-Marie Trapani met de "platte-schudkaarten" bewaar ik namelijk keurig de verpakkingsplastic waarin mijn nieuwe spulletjes komen.


Dus toen ik vanmorgen mijn nieuwe aanwinsten aan het uitpakken was bedacht ik dat het ook maar eens tijd werd om daar wat mee te doen 😀


Ik heb een scrapvel van Craft Consortium erbij gepakt, allerlei (plat) schudmateriaal uit de voorraadkast en stansen van Simon Says Stamp, Waffle Flower, Pretty Pink Posh, Creative Expressions, MFT en Lawn Fawn.

Gevolg, lekker dagje zoet geweest en 6 verjaardagskaarten rijker (overigens van korte duur, want de buurvrouw kwam langs en heeft er 4 meegenomen 😁😉)

2 opmerkingen:

  1. Ik had de filmpjes ook gezien maar het zelf nog niet geprobeerd. Wat zijn jouw exemplaren leuk geworden. Kan me voorstellen dat de buurvrouw helemaal in haar nopjes is met haar nieuwe voorraad verjaardagskaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen