Pagina's

dinsdag 17 augustus 2021

The Best Outfit

Mijn regenboogvlinders hebben het ook tot een kaart gehaald 😃


Ik had de "Butterflies" stempel van Pinkfresh Studio een aantal keren op wit cardstock gestempeld. Daarna met een paar kleurtjes inkt (ook van Pinkfresh) en het bij behorende stencil de vlinders van kleur voorzien. Superleuk om te doen weer dat kleuren door middel van de laagjes stencils. Daarna heb ik ze met de bijpassende stans uitgestanst.
Het strookjes achtergrond had ik nog liggen van één van mijn plaksessies (moet weer nieuwe gaan maken). Op mijn achtergrond met de "Slimline Connected Rectangle" stans van Whimsy Stamps een kadertje geplakt en in het middelste vakje een stempel van de "Positives" stempelset (ook van Whimsy Stamps) erbij gestempeld.
Als laatste nog wat Nuvo Aqua Shimmer over de vleugels gesmeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten