Pagina's

zondag 9 januari 2022

Happy Birthday

Een verjaardagskaart voor een meisje dat 6 wordt en van Eenhoorns houdt.


Ik moest even op mijn hoofd krabben, want ik wist het gewoon even niet. En dat is raar, want als ik er niet over nadenk en gewoon een kaart ga zitten maken heb ik daar helemaal geen moeite mee. Maar vandaag dus even niet.
Gelukkig had ik nog een "Inspiratiebox" van Brutus Monroe liggen en daar zaten eenhoorn-stempels in en leuk papier met pastelkleurtjes en heerlijk fel glitterkarton. Dus de eenhoorns ingekleurd met Copic Markers, beetje Aquashimmer erover voor de glim. De filmstrip stans is van Whimsy Stamps (en heet ook "Slimline Film Strip Die" 😉) en de Happy Birthday stempel is van Elisabeth Craft Design. De pailletjes die ik erbij geplakt heb zaten ook in de Inspirationbox van Brutus Monroe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten