Pagina's

zondag 3 april 2022

Hey There!

Ik heb vandaag even een kleine break genomen van het uitzoeken en inpakken van mijn "hobbykamer" (wat eigenlijk mijn hele huis is 😏)


En omdat er al veel is ingepakt blijft het bij kleuren en een Clean and Simple kaartje. Deze keer heb ik de schattige digi "Playfull Tiger" van Whimsy Stamps gebruikt. Uiteraard gekleurd met Copic Markers (want alle andere kleurmiddelen heb ik wel al ingepakt). Foamtape eronder, op zwart gemat en op een bijpassend designpapiertje geplakt.

Vind je deze "Playfull Tiger" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. Vervelend werk (inpakken) combineren met tussentijds iets leuks doen (kleuren) is de beste manier om het vol te houden hihi. Mooi kleurwerk, schitterend kaartje. Succes met de verhuizing, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen