Pagina's

maandag 5 december 2022

Happy Birthday

Vanavond gewoon een beetje zitten spelen met wat papiertjes.


Want als de "stress" van het kerstkaarten maken voorbij is val ik altijd een beetje in een soort van gat. Dan heb ik het gevoel van "wat nu?" Soms ga ik door met het maken van kerstkaarten, alvast voor volgend jaar en soms heb ik daar geen zin in. Dat is nu het geval. Meestal ga ik dan een beetje reorganiseren in mijn hobby kamer. Basiskaarten snijden en vouwen, mijn stickertjes voor op de achterkant van mijn kaarten printen en stansen dat soort dingen. En het doorkijken van mijn stapeltje "half-affe-projecten" om te kijken of daar nog wat tussen zit wat ik leuk vind of zin in heb.
En daar kwam ik nog 6 papiertjes tegen uit een CardKit van Brutus Monroe. Vrij heftig van kleur, maar wel gaaf. En het snijschema van Sheetload of Cards voor de maand december leende zich eigenlijk wel om daar wat mee te doen. Want de Sheetload is eigenlijk voor 12x12 papier, maar deze maand kun je heel gemakkelijk ook 6x6 papier gebruiken. Dus lekker even zitten snijden/knippen en plakken. Tekst-stempel van Simon Says Stamp erbij en nog een paar kleine bling-steentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten