Pagina's

zondag 12 maart 2023

Om je op te fleuren

Gisteren kreeg ik een app-je van een buurvrouwtje (een al wat oudere dame) of ik ook een paar kaartjes voor haar had die ze naar kennisjes kon sturen voor "zomaar" maar die ze ook kon gebruiken voor beterschap en gefeliciteerd.


Nu had ik er wel een paar liggen natuurlijk, maar vandaag toch maar een paar bij gemaakt zodat ze kon kiezen. (en zo vond ze allemaal leuk en wilde ze allemaal wel hebben 😀)
Dus voor deze kaarten heb ik het papier van Stampin'Up! gebruikt en een tekst-stempeltje van Marianne Design. Ik had 3 verschillende patroontjes uitgekozen, gesneden en toen met elkaar verwisseld zodat ik 3 kaarten kon maken.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: challenge #369 Tri-panel card

3 opmerkingen:

  1. Dit papier is zo mooi dat je verder weinig meer nodig hebt om een mooie kaart te maken, ze zijn prachtig! Fijn dat je meedoet met DCL, Janette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie elegante kaarten met dit papier! Ik kan me helemaal voorstellen dat je buurvrouw niet kon kiezen. Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tri-panelkaarten Janette ! Bedankt voor het meedoen bij DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen