Pagina's

zondag 11 juni 2023

Happy Birthday

Een tijdje geleden kwam ik op YouTube een filmpje tegen van een dame die een kaart maakte waarbij het leek als of het een glas-in-lood raam was.


Ik vond dat zo leuk dat ik op zoek ben gegaan naar die stempels en die vond ik bij DRS Designs, een Amerikaans merk. Vanwege de hoge verzendkosten en invoerrechten bestel ik niet vaak meer in Amerika, maar deze stempels vond ik zo leuk dat ik het er voor over had. En natuurlijk duurt het dan weer een eeuwigheid voor je ze binnen hebt, maar nu waren ze er dan toch eindelijk. Ik kon het filmpje niet meer terug vinden dus ben maar op mijn geheugen afgegaan.
Ik heb eerst de glas-in-lood stempel gestempeld en daaroverheen een stempel van The Wetlands 2 set van GinaK Designs en vervolgens ingekleurd met Copic Markers. Voor het glas-in-lood effect heb ik alle lichte B-kleurtjes (B00, B12, B21 enz) gebruikt. Na het kleuren heb ik er Clear Gloss embossingpoeder overheen gestrooid (wat op de foto totaal niet overkomt) zodat er een mooie glans overheen ligt. Tot slot vond ik een leuke tekst-stempel bij de Birthday Builder stempelset van Altenew.

1 opmerking: