Pagina's

woensdag 12 juli 2023

Happy Birthday

Ik had al een aantal keren naar de Quad-Layering-Stencils van Taylored Expressions zitten kijken, maar omdat ik geen winkel in Nederland (en Europa) kon vinden die ze verkocht bleef het iedere keer bij kijken.


Maar een paar maanden terug ben ik toch overstag gegaan en ze rechtstreeks bij Taylored Expressions besteld. Vervolgens zijn ze ruim 2 maanden onderweg geweest (en hebben 5 weken bij de Douane in Nederland gelegen).

Maar nu kon ik er eindelijk mee spelen. Dit is het eerste probeerseltje in blauw/aqua tinten. En eigenlijk waren die best leuk geworden, dus heb ik er ook maar kaarten mee gemaakt. Tekst-stansen van Lawn Fawn en Simon Says Stamps erbij en toen had ik weer een paar leuke mannenkaarten.

Nu op zoek naar andere leuke kleuren combinaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten