Pagina's

zondag 12 mei 2024

Speciaal voor jou

Gisteren weer eens heerlijk een workshopmiddagje gehad. Deze keer bij Carmen Morris in Den Haag.


We hebben gewerkt met de artikelen uit de nieuwe Stampin'Up! catalogus. Carmen had keurig 6 voorbeeldkaartjes gemaakt. Maar ik ben -dwars als ik ben- gewoon lekker "mijn eigen gang" gegaan.
Bij de linker kaart heb ik een poging gedaan de bloemen van de "Layers of Beauty" set in te kleuren met Blends markers van Stampin'Up!. Maar als "Copic-meisje" kon ik daar niet echt mee overweg, dus was het meer van kleur voorzien dan het inkleuren zoals ik normaal doe. 
Bij de rechter kaart heb ik de bijbehorende stencils gebruikt.
Al met al best blij met het resultaat. En in het goedgevulde workshop pakket zat nog voldoende papier e.d. om thuis ook nog lekker mee aan de slag te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten