Pagina's

zaterdag 15 juni 2024

Happy Birthday

Ik heb de stempels van Andy Skinner (Creative Expressions) al een tijdje in huis, maar er nog niet aan toegekomen om er wat mee te doen.


Dus vanmorgen heb ik ze maar eens tevoorschijn gehaald en ermee zitten spelen.


Omdat het echt pen-tekening-achtige stempels zijn valt er eigenlijk weinig aan te kleuren. En ze zijn ook nog vrij groot.


Gelukkig had ik nog een voorraadje (geen betere raad dan voorraad) met 5"x7" kaarten en die heb ik erbij gepakt. Met zwarte Versafine clair inkt gestempeld en met potlood een vleugje kleur aangebracht.


Toen een leuke embossingfolder erbij gezocht (dit is een oudje van Sizzix), de randen grijs gemaakt. Een groten achtergrond stempel (ook een oudje van MFT) met Happy Birthday in grijs gestempeld en alles op elkaar geplakt.
Het is weer eens heel wat anders, maar ik vind ze zelf superleuk geworden. 

1 opmerking: