Pagina's

maandag 29 juli 2024

Dubbele pijlpuntkaart

In het 6x6 paperpad "Christmas Holidays" van Paper Rose Studio zitten prachtige velletjes met afbeeldingen op de hele pagina. Zonde om die door te snijden, maar wat doe je er dan mee?


Nu zag ik in de groep van Paper Rose een "Double Arrowhead Fun Fold Card" (in het Nederlands dus een dubbele pijlpunt 😉) voorbij komen. De kaart was geïnspireerd door een YouTube filmpje van Susan Campfield (link onderaan dit bericht) en daar heb ik me weer door laten inspireren. 


Ik heb de maten aangepast zodat ik een 6x6 kaart kon maken en de hele afbeelding kon gebruiken. Super blij met het resultaat en met dit patroon ga ik nog wel meer kaarten maken gok ik 😁

Het YouTube filmpja van Susan Campfield vind je hier:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten