Pagina's

maandag 29 juni 2015

Happy Birthday

Vandaag weer een verjaardagskaart.
Eens even kijken, wat heb ik hier allemaal gedaan.
Ik ben begonnen om met maskertape de boven en onderkant af te plakken. In het stuk dat toen overbleef heb ik de eerste 4 nieuwe kleuren Distress inkt gesponst. Hierna de tape verwijderd en met een diagonaalstempel van MFT en versamark de lijnen gestempeld. Ik had nog een heeeeel oud potje met glitter embossingpoeder, dat heb ik eroverheen gestrooid.
Happy Birthday is dacht ik een stans van Elisabeth Craft Design en heb ik 2x uit zwart Craftpapier gestanst, op elkaar geplakt en daarna op de gekleurde strook geplakt.
De pailletjes komen uit de erfenis van mijn overleden knutseltante.

1 opmerking:

  1. Ik loop een beetje achter met reageren, ik zie weer veel mooie en schattige kaarten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen