Pagina's

zondag 7 juni 2015

Hieperdepiep

En nog een verjaardagskaart vandaag.
Ik had een soortgelijke kaart vorig jaar al eens gemaakt met Distress-inkt. Deze keer heb ik hem gemaakt met de inkt van MFT.
Ik heb met een ballonnen stans in een stuk mica een sjabloon gemaakt en met de inkt gesponst. Daarna heb ik Hoera (een stans van Marianne Design) eruit gestanst. Ik heb het woord Hoera nog 5 keer uit wit karton gestanst en op elkaar geplakt en weer terug geplaatst op zijn plek.
Hieperdepiep is een stempel van Different Colors.
Tot slot het geheel met foam op een basiskaart geplakt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee. Wil ik ook eens uitproberen. Echt een super leuke kaart. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met al die gekleurde ballonnen en die verhoogde tekst. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janette, wat een vrolijke en kleurrijke verjaardagskaart heb je gemaakt. Gaaf dat die ballonnen wel echt transparant lijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen