Pagina's

dinsdag 13 oktober 2015

Duo kerst

Vanavond weer 2 kerstkaarten gemaakt.
Als ik de foto zo zie dan denk ik "Mennn hoe krijg je het voor elkaar, de kleuren passen totaal niet'. Maar in het eggie valt dat reuze mee :-) Soms komen de kleuren op de foto gewoon niet goed over, wat je ook probeert.
Anniehoe, voor de achtergronden heb ik deze keer gespeeld met Brusho. Ik had daar een keer een workshop mee gedaan, vond het rotspul, me toch over laten halen om een potje te kopen, maar vind het nog steeds rotspul.
Bij de linker kaart heb ik eerst Brusho gestrooid en toen water gespoten en bij de rechter kaart heb ik eerst de hele achtergrond nat gemaakt en toen Brusho gestrooid. Persoonlijk vind ik de linker net iets mooier dan de rechter.
De ronde stans is van MFT. Bij de linker heb ik hem gewoon een paar keer uitgestanst en verhoogd opgeplakt en bij de rechter heb ik er een shakerkaart van gemaakt. Ik heb de shaker gevuld met groene, rode, gouden en zilveren Prills.
Het Elfje is ook een stempel van MFT en ik heb hem met Copic Markers gekleurd.

1 opmerking:

  1. Hoi Janette, zoals jij kunt schrijven, lig in een deuk.
    Ik heb ook een zooi aan potjes brusho staan net als panpastel.
    Gebruik het gewoon veel te weinig.
    Wat betreft je kaartjes, ze zijn wel heel mooi geworden. En kleuren en foto's gaat niet altijd samen. Ook al zet je er een bewerkingsprogramma op.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen