Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Warm and Fuzzy

En nog een kerstkaartje vandaag.
Deze kaart lag al een paar dagen "bijna" klaar op mijn hobbytafel. Ik moest alleen de stempel nog inkleuren. Dat heb ik vanmiddag dus maar gedaan ☺.
Ook deze stempel is van Stamping Bella maar nu heb ik gekleurd met Copic Markers. En dat was best nog wel een dingetje (daarom lag hij waarschijnlijk ook een paar dagen naar me te staren op mijn hobby tafel), want hier zitten van zulke kleine stukjes in die je moet kleuren (heb je die voetjes gezien van de pinguïns op de achtergrond?) en dan zijn de punten van de Markers in ene zooooo groot. Maar goed, ik geloof dat ik overal wel netjes binnen de lijntjes ben gebleven.
De tekst-stempel komt bij het plaatje, dus dat was makkelijk.
Het papier is van Joy!, het lint, de Card Candy en het zilverdraad komt uit de voorraadkast.

Bij Sweet Sketch Wednesday 2 willen ze altijd graag dat je de sketch in je bericht plaatst, dus bij deze:
Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Sweet Sketch Wednesday 2: sketch 71
http://sweetsketchwednesday2.blogspot.nl/ )
ABC Christmas Challenge: U = unusual Christmas Colours
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/ )
Winter Wonderland: Christmas with a Ribbon
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, en zeker orginele kerstkleur, die zie je niet vaak (al heb ik wel paars in m'n kerstboom) leuke uitwerking van de sketch.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, sweet image and love the pretty color. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DARLING!! I love your gorgeous colors and that sweet image! Nicely done Janette. I'm so glad that you shared your work with us over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog.
    ~Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awwww, look at that sweet, sweet card! Your image is so stinkin' cute! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable, love your beautifully coloured image and gorgeous colour scheme.
    Thank you for playing along with us this week
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen