Pagina's

zondag 18 december 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Van het weekend weer lekker zitten knutselen.


Deze tijd van het jaar vind ik eigenlijk -voor het kaarten maken- de lekkerste periode. Alle kerstkaarten zijn klaar, geschreven en op de post. Ik heb de rest van het jaar geen verjaardagen meer of andere hoogtij-dagen die om een kaartje vragen, de eerste verjaardagskaart heb ik pas in de 2e week van januari nodig. Dus ik MOET lekker helemaal niets. Ik kan maken waar ik gewoon zin in heb.
Dus ben ik in mijn bakken met stempels gaan grutten (en daar kan ik ook al een hele dag zoet mee zijn 😉) op zoek naar een stempel die nog nooit inkt heeft gezien (en dat zijn er veeeeeel te veel, dus daar moet ik ook eens wat aan gaan doen).
Deze House Mouse van Stampendous trok mijn aandacht, dus daar ben ik lekker mee aan de gang gegaan. Gekleurd met Copic Markers deze ronde. De tekst-stempel is volgens mij van Joy!. De gebruikte stansen zijn (uiteraard) van MFT en het papier is ook uit een paperpad van MFT.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met een schattige stempel.

    Groetje, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supppppper leuke kaart en een geweldige stempel
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel heb je tevoorschijn gehaald en er een geweldige kaart mee gehaald.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker vrolijk kaartje Janette, heerlijk hè... lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ga zo door met genieten, groetjes, petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige stempel. Heerlijk hè dat gerommel in ons hobbyvertrek.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen