Pagina's

zondag 25 december 2016

Hello Friend

Ik ben lekker nog even doorgegaan met "zomaar" kaartjes.


En de stempeltjes van Gerda Steiner Design zijn daar uitermate geschikt voor 😃.
Het eekhoorntje is van de "Happy Fall" set en het koala beertje van de "You're Koalafied" set.
Voor de Koala moest ik even op internet zoeken naar de kleuren van het beestje. Volgens mij is het een bruinachtig-grijs, dus heb ik hem gekleurd in de W-tinten met mijn Copic Markers. De eekhoorn moest natuurlijk gewoon een roodachtig bruin zijn.
De sketch die ik heb gebruikt is van OWH en daar staan altijd heel makkelijk de maten van de verschillende laagjes bij. Het papier komt uit een paperpad van de laatste release van MFT.
Plakpareltjes uit de voorraadkast (en die zijn al zo oud, dat ik er een nieuw druppeltje lijm onder moest doen omdat het plakkertje op het pareltje al was uitgedroogd 😃)

4 opmerkingen: