Pagina's

zaterdag 29 juli 2017

Een mooie dag gewenst

Gister heb ik weer heerlijk zitten kleuren.


Deze schattige Teddy Bea is uit de juli bundel van Teddy Bo & Co en ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Normaal zoek ik eerst mijn papiertjes bij elkaar en pas ik mijn kleurwerk daar op aan, maar deze keer ben ik gewoon gaan kleuren en tja, toen had ik een probleem. Ik heb voor een weeshuis aan papiertjes in huis, maar natuurlijk net niet het kleurtje dat goed bij haar jurk past. Gelukkig zat er in het papierblokje van Kaisercraft (dat ik had gekocht voor mijn volgende 6x6 challenge) een mooie neutraal grijze die ik kon gebruiken. En daarmee dus gelijk mijn 1e kaartje voor mijn challenge 😉
De tekst-stempel is van Crealies en verder nog een paar druppels uit een flesje Chrystal Drops van Nuvo.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb weer de nodige prachtige creaties 'gemist' zie ik.
    Door de neutrale achtergrond komt je kleurwerk helemaal tot zijn recht!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze weer schattig geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen