Pagina's

donderdag 20 juli 2017

Fabulous

Gisteren ben ik lekker aan het stempelen gegaan.


Het was te warm om te kleuren gisteren, binnen no time zat mijn papiertje vol met zweetvlekken. Dus dat heb ik maar aan de kant gelegd. Maar stempelen ging wel (als je het tenminste rustig aan doet 😊)
Dus de nieuwe sets van Concord & 9th tevoorschijn gehaald (en een tekst-stempeltje van Altenew) en diverse inktjes van Altenew en Versafine Clair. Cirkelstansjes van MFT en uiteraard Nuvo Chrystal Drops. Overal Fun Foamvellen onder voor wat diepte en meer ingrediënten had ik niet volgens mij.

2 opmerkingen:

  1. "te warm om te kleuren en daarom maar gestempeld" heeft weer een leuke serie kaarten opgeleverd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards and I need that Fa Bu Lo Us sentiment

    BeantwoordenVerwijderen