Pagina's

maandag 25 februari 2019

Just a Note

Gisteravond heb ik weer lekker zitten stempelen.


Deze keer met de "Dainty Bouquet" stempelset van Altenew. Deze had ik nog niet eerder gebruikt, dus gisteravond lekker bezig geweest om te kijken hoe ik hem op moet bouwen met de laagjes. Er zitten 2 grote bloemen op de stempelset en ik heb ze hier allebei gebruikt.
Hij verdient nog niet de schoonheidsprijs (hij sluit nog niet overal precies aan), maar ik vond hem goed genoeg om een kaart van te maken. De gebruikte inkt is ook van Altenew en uiteraard mochten de Nuvo Drops niet ontbreken. Het grijs waar ik op ge-mat heb, heb ik met dezelfde inkt gedaan als waar ik mee heb gestempeld, zodat de kleuren mooi bij elkaar passen.

Nu gaan verzinnen wat ik er allemaal nog meer mee kan 😃😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten