Pagina's

zondag 3 maart 2019

Happy Birthday

Afgelopen vrijdag en zaterdag waren weer de Demo-dagen bij Doe@Ding in Spijkenisse. En ik mag dan al een aantal keren een Demo verzorgen. Op mijn tafel probeer ik dan altijd veel verschillende soorten kaarten te hebben staan met veel verschillende technieken en ook lekker veel verschillende kleuren. Sommige kaarten heb ik al laten zien op mijn blog, Facebook en Instagram. Maar ik wil natuurlijk ook kaarten hebben staan die voor de mensen die komen nieuw zijn. Dus vanaf vandaag zal ik af en toe een kaart laten zien die op mijn Demo tafel heeft gestaan.


De stempel die ik gebruikt heb is de "Flower Vine" van Altenew. Met behulp van de Misti heb ik de 2 takjes rond op mijn kaartje gestempeld. Daarna heb ik ze ingekleurd met Copic Markers. De bloemetjes zijn te klein om van donker naar licht te blenden, dus heerlijk met 1 kleurtje gedaan. En dat is ook wel eens leuk om te doen 😊
De Happy Birthday tekst-stempel is ook van Altenew en die heb ik met Versafine Clair erop gestempeld. Tot slot nog een paar Nuvo Drops, foam ertussen en op een stuk bijpassend cardstock gemat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten