Pagina's

zondag 10 maart 2019

Lots of Love

Ik heb weer lekker zitten stempelen.


Deze keer met de "Angelique Motifs" stempelset van Altenew. Dit was een voor mij nieuwe set. En dan wil ik de stempels altijd even "voelen". Kijken hoe ze stempelen en hoe ze op elkaar komen. Ik was dus begonnen om een kaart na te maken die op het voorbeelden blad stond die tegenwoordig bij de stempelsets van Altenew zitten. Maar hij werd zo leuk dat ik gelijk maar de hele kaart heb nagemaakt. Na het stempelen van de bloemen heb ik met een liniaal een zwarte lijn getrokken en alles aan de linkerkant van die lijn met een Copic Marker zwart gekleurd. Hierdoor creëer je wel diepte, maar je kaart wordt niet dikker omdat je geen extra lagen papier gebruikt. Daarna wel het geheel met foam op mijn basiskaart geplakt. Tot slot een paar enameldots uit de voorraadkast erbij geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten