Pagina's

zaterdag 16 maart 2019

Hello Beautiful

Ik heb weer lekker met de CraftKit van Tonic zitten spelen.


Op YouTube had ik een video gezien van Gerry waarbij ze kaarten met de Kit had gemaakt en met cirkels. Nu had ze niet de maten van haar kaarten erbij vermeld, maar ik denk dat ze een slag groter zijn dan mijn standaard vierkante basiskaarten (14 bij 14 cm).
Maar dat mocht de pret niet drukken, het gaat tenslotte om het idee van de cirkels.
Ik ben begonnen met de middelste kaart en heb daar (net als Gerry) in het midden gedeelte Mica gebruikt. Ik vond mijn resultaat een klein beetje tegen vallen, dus heb ik dat bij de volgende 2 kaarten weggelaten. Bij de linker heb ik een stans van MFT erbij gehaald en de rechter gewoon reepjes cardstock gesneden. Alle overige ingrediënten zaten in de CraftKit.

Het YouTube filmpje van Gerry, waar ik het idee vandaan heb kun je hier vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=UKCQvyV8LIw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten