Pagina's

dinsdag 26 maart 2019

Super Bedankt

Ik heb gisteren weer lekker zitten stempelen.


Mijn 2 neven hadden me geholpen om de tuin aan kant te maken. En als echte knutselnicht moet je dan natuurlijk wel een bedank kaartje maken. Ik had het nieuwe stempeltje van Altenew van het weekend binnen gekregen. Dit is een Add-on op de stempelset Vintage Roses. Bij die originele stempelset moest je namelijk elk blad van dit takje apart in laagjes stempelen. En met deze Add-on kun je het hele takje in 1 keer stempelen, ideaal. Het leek me leuk om met dit takje een leuke regenboog achtergrond te maken. En omdat ik toch 2 kaarten nodig had, heb ik gelijk maar meerdere achtergrondjes gestempeld, in totaal heb ik er 6. Van deze achtergrondjes hebben er 3 een wat fellere kleur (Bedankt en Gefeliciteerd) en 3 heb ik met een tint lichter gestempeld dus die zijn wat meer pastel-achtig (Beterschap). Ik heb uiteraard weer de inkten van Altenew gebruikt.
De Bedankt stempel is van Coosa Creatief en de Gefeliciteerd en Beterschap zijn van Different Colors. De frame stans is van MFT.
En uiteraard mogen de Nuvo Drops niet ontbreken, deze keer in het zwart om de zwarte tekst terug te laten komen en de kaart had al kleur genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten