Pagina's

dinsdag 19 maart 2019

Hoera

Vandaag weer even een "oude" techniek onder het stof vandaan gehaald.


Toen de Misti een aantal jaar geleden net nieuw was had ik op Internet ook een site gevonden om zelf mallen te maken zodat je in het rond kon stempelen. De achthoek van deze mallen heb ik weer te voorschijn gehaald en met de stempels van Carlijn Design de Hoera in regenboogkleurtjes op mijn kaart gestempeld. Toen de grote Hieperdepiep stempel van Craft Emotions in het midden met Versafine Clair. Deze blijft net lang genoeg nat om er snel Clear embossingpoeder erop te gooien, zodat de tekst na het verhitten mooi glanst.
Het schattige aapje van CC Design had ik nog ingekleurd liggen en vond ik wel leuk in het hoekje staan. Als laatste heb ik de achtergrond gemaakt met een van de XXL-washi tapes van Altenew.

2 opmerkingen: