Pagina's

vrijdag 8 maart 2019

Believe

Afgelopen maandag kwam de nieuwe CraftKit (nr 19) van Tonic Studios bij mij binnen.


Deze keer zitten daar geweldige stansen in, die heb ik eerst allemaal in zwart/wit uit gestanst om te kijken hoe ze "in het echt" eruit zien. Vervolgens heb ik de A4 vellen cardstock die erbij zaten op een voor mij bruikbaar maatje. Na dat snijden had ik allemaal strookjes papier over, wat natuurlijk zonde is om weg te gooien, dus heb ik een stukje kladpapier gepakt en die helemaal vol geplakt met dubbelzijdig plakband. En daaroverheen al mijn strookjes geplakt. Ik vind deze uitwerking altijd superleuk worden, vooral als het papier zo mooi bij elkaar past. En het is natuurlijk ook geweldig om al die restjes op te maken.
In het papierblokje dat erbij zit, zit mirror en satin cardstock in dezelfde kleur. Dus daarvan heb ik de Believe stans op gebruikt. En dan de mirror als de achtergrond en de satin erboven op. Langs mijn strookjes zit trouwens ook nog een randje van datzelfde mirror papier.
Tot slot het subtekstje met Archival op het mirror papier gestempeld en de nijlpaardjes van Clearly Besotted ingekleurd met Copic Markers. Als puntje op de i nog een paar Nuvo Drops erbij.


Hier nog een foto-tje van de stansen die deze maand in de Craft Kit zitten 😊😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten