Pagina's

zaterdag 9 maart 2019

Beautiful Bloom

Deze kaarten zijn het voorbeeld van hoe een idee in je hoofd tijdens de uitwerking compleet anders eruit komt te zien.


Ik had deze Beautiful Bloom stempel van MFT namelijk 2 keer gestempeld. In allebei de hoeken 1, met het idee om er dan een tekst overheen te stempelen en zo een kaart te maken. Maar toen ik deze eerste met Copic Markers had gekleurd, dacht ik van "nee, ik ga het toch anders doen".
Dus de bloem uitgeknipt en aan de kant gelegd, want dat hoe anders, dat moest nog even rijpen, dat wist ik nog niet.


Dus eerst de bloem uit de ander hoek maar gekleurd, ook met Copic Markers. En toen ik daar klaar mee was, was mijn ideetje voor de kaart ook rijp 😊
Ik heb de "Fine Frames Cover Die" van Altenew erbij gezocht en deze uitgestanst. Ik heb alles in de stans laten zitten en er toen met een lijmpen lijm opgesmeerd en toen het geheel op mijn basiskaart geplakt. Vervolgens heel voorzichtig de stans eraf gehaald. Door het papier in de stans te laten zitten kon ik ze mooi allemaal recht op mijn kaart plakken.
Tot slot de tekst-stempels van Carlijn erbij gezocht en met bijpassende Versafine Clair gestempeld. Als laatste nog een paar Nuvo Drops erbij gedaan.

1 opmerking: