Pagina's

vrijdag 15 maart 2019

Stitched Turnabout

En maar weer eens stempelkaarten voor vandaag.
Ik heb de Stichted Turnabout stempel van Concord & 9th gebruikt. Deze stempel bestaat uit 2 delen, een grote buitenring en een kleine binnenring. Zo kun je dus nog meer combineren met dezelfde stempel.

Voor de 1e kaart heb ik alleen de kleine binnenring gebruikt. Ik heb gestempeld met de inkten van Altenew. Met dezelfde kleuren als waar ik mee heb gestempeld heb ik de achtergrond gemaakt. Ik heb hiervoor de Blender Brushes van Picket Fence gebruikt.
Tot slot foam tussen de lagen en Nuvo Glace op 4 van de hartjes gedaan.
Voor de 2e kaart heb ik alleen de buitenring gebruikt. Ook hier weer met de inkten van Altenew gestempeld. De tekst-stempels zijn van Carlijn Design.
En als laatste natuurlijk de 2 ringen met elkaar gecombineerd. Ook hier weer de inkten van Altenew gebruikt. De "Jij" tekst zijn stempels en stansen van Marianne Design en het leuke is dat de stans en de tekst-stempels bij elkaar in de verpakking zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten